Friday, May 29, 2009

Kado Paus Untuk Palestina Jawa Pos 15 Mei 2009 Dalam Bahasa Ibrani

האפיפיור של המתנה פלסטין

האפיפיור Benediktus XVI לביקור במזרח התיכון (8-15 במאי 2009). ראשית, את ביקורו של האפיפיור ירדן, ישראל ופלסטין. בקר זה מעניין. במיוחד תוך כדי ביקורת על היחס של האפיפיור לבטל ekskomunikasi (שמתה) נגד בישוף שסירבו שחיטה של יהודים על ידי גרמניה הנאצית.

הוא רץ Mgr וויליאמסון ריצ 'רד, בית מדרש נגיד בארגנטינה לה Reja (Jawa ממוצע, 12 במאי 2009). הוא רץ Zionisme ביקורת היה מכור ב 2002 ו כי מספר היהודים נהרגו בשואה הוא רק 300 אלף, ולא 6 מיליון. כמו כן אין חדר כגון דלק במהלך dikisahkan זה.

למרות להתנצל, הביקורת היא כבר זורם אל Benediktus XVI האפיפיור כי הם לא היו מיד mengekskomunikasi (לגרש) ריצ 'רד. הגישה של האפיפיור נחשב כדי להרגיז את מרבית היהודים בעולם ו pemerintaah ישראל. אבל, את היחס של האפיפיור אינו תומך בין ריצ 'רד mengekskomunikasi נקודות פלסטיני. עבור, כאשר העם הזה יהיה להמחץ הפלסטינית או היהודית zionis מי היו הקורבנות של הנאצים.

דיון עבור Zionisme

הצהרת של ריצ 'ארד בדיוק מה Frequently Asked נשיא איראן אחמדינג' אד. לאחרונה אחמדינג 'אד גם לבצע שנוי במחלוקת במרכז נאומו של העולם, בכנס נגד גזענות (WCAR) או KTT Antirasisme (בדיוק 20/4/2009) בג' נבה, שוויץ.

במהלך הנאום, אחמדינז 'אד Zionisme ולבקר את תהליך terbentuknya ישראל. הוא מזכיר הממשלה של ישראל מ 1948 עד 2009 כפי rasis לישב את הממשלה הפלסטינית האומה. הלידה של ישראל גם האלצות נטען, כי המערב שלח יהודי עולה האירופי ושל ארה"ב ממוצא במטרה להקים את הממשלה הפלסטינית rasis.

דיון אחמדינג 'אד הוא בהחלט אמת. את האמת, כמו אומרים "adagium", לעיתים אכן המר. אם יש "השואה" נכון, ישראל לא צריכה לעשות גם 6 מיליון אנשים סובלים פלסטיני ו tersisih מן האדמה שלו. אבל, מה קורה, את ארץ פלסטין כבר אחוז בידי ישראל. הקמתה של ישראל בשנת 1948 הוא לא להפריד בין תפקיד אימפריאליסט בריטניה.

אם יש toh "השואה", את pitied מאוד להיות שיש להם besmirch את ההיסטוריה של תרבות המערב, כי כיום אין אפשרות להפוך את השיעור עבור מנהיגים מהם. Tata העולם החדש, שיש לו digembar לדבר בטרוף, את רק רטוריקה טהורה. בגלל השלטון של העולם בשלב זה אנחנו עדיין את סדר העולם הישן, שוקל את המערכת של הממשלה לדכא את כבוד האדם ואת rasis כמו ממשלת ישראל, הם עדיין נסבל ואף נתמך.

אנחנו מודאגים, הדחקה הישראלי נגד העם הפלסטיני בפועל את הגדה המערבית ורצועת עזה. גם עם עלייה של חזרה PM בנימין נתניהו ואת אביגדור ליברמן, אשר פעל Menlu קורס ימין, את הלקוחות הפוטנציאלים של השלום Timteng יותר bleak. פתרונות בו מדינה ריבונית של העם הפלסטיני לחיות גם להיות אשליה.

ממשלת ישראל Rasis

ככל הידוע, את הממשלה החדשה של ישראל בשלב זה החזיק אותה דמות ידועה גזעני, מסית, כמו ליברמן או בנימין נתניהו. אל תשכח להיות אבא בשם ביבי בן ציון נתניהו, פרופסור להיסטוריה יהודית וכן בכירים לשעבר parlormaid זאב ז 'בוטינסקי. שם המשפחה שלה הוא penggagas Zionisme Revisionis את menghalalkan את כל האמצעים, כולל אלימות לנהוג פעילות rasis האזרחים הפלסטינים.

זאב ז 'בוטינסקי גם להקים כמה הזרוע הצבאית Irgun, ארגוני הטרור ואת לוחמני מחתרתי. ביבי הוא מושפע בבירור Jabotensky.

בנוסף, ביבי אין כמעט את ניסיון המשא ומתן לשלום. במקום זאת, ביבי יש יותר נסיון בתחום הצבאי השדה עם שתי אחיות, יונתן ו Iddo. שלושת האחים נתניהו לא להיות צופה ב Sayeret Matkal. למעשה, לימודי פסיכולוגיה, נראה כאילו יש לנקום את ליבם ביבי השנאה, זוכר שקרא אחיו יונתן נתניהו נהרג במבצע Entebbe בשנת 1976. ניסיון כזה ברור להציג את ביבי על העם הפלסטיני.

בינתיים, אביגדור ליברמן נולד 5 ביוני 1958 בעיר קישינב, מולדובה. הוא היה מעורב תנועה ימנית רדיקלית racially "Kach" מנהיג הרב מאיר כהנא שיש לו מטרה או לפזר ערבים פלסטינים תושבי מתוך שטחה של ישראל.

ברור כי מופיעות שתי דמויות תוסיף את הסבל של העם הפלסטיני, אשר סבלו מאז 1917, כאשר האבות יש לפנות מביתן, כדי לתת מקום של מהגרים יהודים. ואכן, יש rasis למעלה nuances מאחורי העם הפלסטיני של ישראל מ 1948 עד 2009.

כולנו תקווה כי ביקורו של האפיפיור הפעם Benediktus בדרך חזרה את תהליך השלום נתקע בשל הגידול של ביבי ו ליברמן, ושם הוא מקווה עבור המדינה הפלסטינית. מסכים עם הוותיקן, כולל פתרון של מדינה פלסטינית עצמאית (Jawa ממוצע, 12 במאי 2009).

הוותיקן הוא גם חושש כי ירושלים אינה dicengkeram ישראל להחזיק את עצמה, אבל הפך את עיר הבירה, כי הוא פתוח עבור השלישי embraces דתי Samawi. המלך הסעודי עבדאללה, במהלך ביקורו של הוותיקן כבר לפני זמן מה "sambat" כך את תהליך Yaudisasi אל קודס (ירושלים) עצר. בנוסף, גישות הוותיקן, התשובה נראית של המלך עבדאללה של התלונה. (*)

*). טום Saptaatmaja, alumnus STFT Sasana Widya מדרש ו סנט וינסנט דה פול, Pegiat קרוס חברה

No comments: